راهنمای خرید هدیه برای دوست
نوشته شده توسط : نازی

در این نوشتار هدف داریم اطلاعاتی برای شما فراهم کنیم که اگر در اندیشه خرید کادو برای دوست خودمانی تان هستید، دودلی و دودلی را کناره گذاشته و بهترین کادوی شدنی را تهیه کنید. پیش از هرچیز بگذارید به این سوژه اشاره کنم که قصد این مقاله راهبری شما در خرید یک هدیه فیزیکی برای دوستتان است برآیند اینکه در مورد شکوه در آغوش گرفتنی گرم و دوستانه یا فهرست کردن صفات حسنه برادر صمیمیتان به عنوان کادو سخنی به میان نخواهد آمد.

 

نکته سایر اینکه طاقت گفته پیداست نقش بودجه در کیفیت کادو برای دوست خودمانی پراهمیت تر از نکات سایر است. بنابراین سعی شده با پروا به توانایی مالی شما، کادوهای متفاوتی برای برادر صمیمی توصیه شود.

 

راهنمای برگزیدن کادو برای دوست, خرید و برگزیدن کادو برای دوست
نقش بودجه در کیفیت کادو برای اخ صمیمی پراهمیت تر از نکات سایر است

 

او چه چیزی دوست دارد؟

به این فکر کنید که دوست تان به چه چیزی علاقه دارد. آیا او به خواننده خاصی علاقه دارد به طوری که پوسترهایش را به اتاق اش زده و هر روز خواست هایش را گوش می کند؟ در این صورت شما می توانید برای او بلیط کنسرت همان خواننده را بخرید. یا اگر او عاشق غذاهای چینی ست، می توانید شب تولدش از رستوران باره علاقه او، یک بشقاب سوشی سفارش دهید و برایش بفرستید. در این صورت مطمئن خواهید بود که او از هدیه اش دلشاد و راضی ست.

 

او چه چیزی احتیاج دارد

حتما اثناء خرید هدیه به این فکر کرده اید که برادر تان چه چیزی دربایستن دارد ولی در نهایت به این نتیجه واصله اید که او کل چیز دارد. این غیر شدنی است! بهتر است کمی بیشتر اندیشه کنید. چیزهای زیادی است که می تواند به درمان حیات او کمک کند. شما می توانید حتی از نزدیکان او کمک بگیرید و هدیه ای بخرید که برای او کارایی داشته باشد. به عنوان نمونه او یک نقاش است و عادت دارد روی زمین نقاشی بکشد، ولی اگر شما یک سه پایه نقاشی برایش بخرید، مطمئنا راحت تر نقاشی خواهد کشید.

 

خرید کادو برای دوست,راهنمای خرید کادو برای دوست
از خویشان او کمک بگیرید و هدیه ای بخرید که برای او تاثیر داشته باشد

 

خودتان وارد عمل شوید

اگر هنری دارید که می تواند به شما کمک کند، شما می توانید خودتان برای تصحیح کردن هدیه دست به شغل شوید. به عنوان مثال اگر نقاش خوبی هستید، یک تابلوی نقاشی برایش بکشید یا اگر بافتنی می کنید، می توانید برای او یک شال گردن ببافید. این هدیه، نظر به اینکه هنر دست شماست، مطمئنا ارزش اکثریت برای همنشین تان خواهد داشت.

 

سلیقه اش چیست؟

هنگام خرید هدیه برای دیگران، شما نباید سلیقه خودتان را دخیل کنید، آنچه اهمیت دارد سلیقه طرف روبرو تان است. به عنوان مثال شدنی است شما عاشق رنگ های پاستلی باشید ولی اخ تان رنگ های خنثی را ترجیح دهد، در این صورت شما باید هدیه ای که می خرید را به رنگ های خنثی گزینش کنید، حتی اگر به دل شما خیلی نمی نشیند.

 

خلاقیت به هزینه دهید

این که شما هدیه ای که برای دوست تان خریده اید را در یک کاغذ کادوی معمولی بپیچید و آن را به دوست تان هدیه دهید ساده است ولی اگر می خواهید او را هیجان زده تر کنید، کمی خلاقیت به خرج دهید. به عنوان مثال شما می توانید از کاغذ کادوهای خاص کمک بگیرید یا حتی مدل بستن کادویتان را جذاب تر کنید. پس از پیچیدن کاغذ کادو به دور هدیه تان، می توانید از گل یا روبان برای روی آن بهره‌گیری کنید. اگر برای او کتاب خریده اید، پیغامی را روی کاغذ یا کارتی بنویسید و آن را رسوب کتاب بگذارید لغایت هنگام اندکی سخن را باز کنید آن سورپرایز شود. بنابراین متمایز از خود هدیه، بسته بندی آن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است که نباید فراموش کنید.

 

پیشنهاد برای هدیه های دوست, هدیه پسندیده صمیمی ترین دوست
برای پیچاندن هدیه تان خلاقیت به هزینه دهید

 

هدیه شما چه مناسبتی دارد؟

به چه فراخور برای برادر تان هدیه می خرید؟ شما می توانید هدیه ای که می خرید را با پروا به فراخور اش انتخاب کنید. به عنوان نمونه اگر تولد اوست، می توانید گردنبندی را که سنگ تولد او رویش پیشه شده گزینش کنید، یا اگر به فراخور سالگرد زناشویی آنهاست، می توانید عکس اخ تان و همسرش را چاپ کنید، آن را در قابی قرار دهید و به دستش برسانید. بدون شک او از این که شما برای کادوی تولد او اندیشه کرده اید و وقت گذاشتید، به وجد خواهد آمد.

 

پیشنهادهای کادو برای همنشین صمیمی

کتاب
پیشنهاداتی برای خرید هدیه برای بهترین دوست

این چه بسا راحت ترین برگزیدن در هر زمانی که به کادو فکر می کنید باشد. لیست بهترین هدیه برای مردان کتاب خوب همش حال فرد کتابخوان را بهتر می کند. برتری دیگر کتاب به عنوان کادو برای برادر خودمانی تنوع زیاد در موضوعات، سخیف ها و ژانرهاست و البته فراموش نکنید حتی با بودجه های متفاوت می تاب کتاب های مختلفی کادو دهید. در بازار این ایام با خرج ای حدود 50 هزار تومان می توانید یکی از بهترین رمان های تاریخ ادبیات را کادو دهید ولی اگر خیال خرج بیشتر دارید کتاب های گرانمایه- باارزش و گران هم در دسترس است.

 

گل و گیاه

در سنه های پسین مساله گیاه و گلدان هدیه دادن رواج اکثریت پیدا کرده و عادی است که ببینیم برای شادباش- شاباش خانه نو یک گلدان قشنگ به اتفاق با شیوه نگهداری از گیاه، کادو آورده شود. بد نیست در اینجا به این نکته اشاره کنم که مقدار تفکر و ارزشی که شما برای هدیه قائل هستید بیش از هر چیز هدیه را خاص می کند. گل و گیاه هم از نظر قیمت حق برگزیدن گسترده ای در کمر بستن شما می گذارد و این هدیه بسته به ارزش گلدان و گیاه می تواند کادویی ارزان و به صرفه و یا کادویی سنگین و گران محسوب شود.





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: